- ECOHUMAN
- Pytania i odpowiedzi
- 0 likes
- 179 views
- 0 comments

Jak przygotować monocykl do wysyłki:
1. Monocykl koniecznie musi być w TRYBIE TRANSPORTOWYM by uniemożliwić ewentualne szkody spowodowane niesankcjonowanym włączeniem się monocykla pod czas transportu. Odpowiedzialność za ewentualne szkody z tego tytułu w takim razie ponosi nadawca.
2. Monocykl koniecznie musi być odblokowany (jeśli była ustawiona blokada) lub podane dane do odblokowania (login i hasło). Zablokowany monocykl uniemożliwia jego serwisowanie.
3. Monocykle z amortyzacją muszą być odpowiednio przygotowane: w niektórych modelach konieczne jest spuszczenie powietrza by monocykl prawidłowo zmieścił się w opakowaniu oryginalnym.
4. Wysyłany do serwisu produkt proszę wyczyścić. W przeciwnym wypadku zostanie naliczona opłata ze stawką 150 PLN za godzinę (w tym VAT).
5. Do paczki proszę nie wkładać akcesoriów (jak to Power Pady, stojaki i t.p.)
6. Z gwarancji nie mogą korzystać produkty zwrócone przez przewoźnika bez ochrony fizycznej lub słabo zabezpieczone. Zatem można też samemu dostarczyć paczkę do przewoźnika z tym że duże paczki można oddać tylko w głównych punktach odbioru/nadania.
7. Na opakowaniu nadawczym nie powinno być innych etykiet oprócz aktualnej etykiety nadawczej o ile może to wprowadzić przewoźnika w błąd i skutkować może opóźnieniem lub nawet zagubieniem paczki.
8. W razie braku oryginalnego opakowania paczka musi być odpowiednio oznakowana (jak na miniaturze lub zdjęciu nad postem).
Proszę o przygotowanie paczki do wysyłki, podaniu rozmiarów i wagi paczki (jeśli to nie jest oryginalna paczka), podanie pasującego terminu odbioru paczki kurierem zgodnie z wskazanymi w zgłoszeniu serwisowym danymi. Po podaniu pasującego terminu odbioru paczki ECOHUMAN przesyła klientowi etykietę do wydrukowania i naklejenia na paczkę na największej stronie paczki.
WAŻNE!
Nie możemy gwarantować o której godzinie kurier przyjedzie po odbiur paczki. Proszę uwzględnić iż w nielicznych sytuacjach możliwe jest że kurier nie przyjedzie po odbiur paczki i odbiur paczki będzie ponowiony na następny dzień roboczy. Można też samemu dostarczyć paczkę do punktu przewoźnika z tym że duże paczki można oddać tylko w głównych punktach odbioru/nadania. Odbiur paczki można też anulować.
Wysyłka ta w ramach gwarancji jest bezpłatna, natomiast koszt poza gwarancyjnego przesłania paczki jest po stronie klienta.
Nie zawsze jesteśmy w stanie stwierdzić na podstawie przedstawionej informacji czy zaistaniała sytuacja podpada pod wypadek gwarancyjny, o przyczynach jak zarówno i podać przybliżony termin czy koszt naprawy (jeśli jest płatna). Najczęściej opisane problemy przemawiają o konieczności przesłania produktu do serwisu by odpowiedzieć na te pytania. Nie mniej jednak szczegółowy opis problemu ze sprzętem pomoże zgłosić problem do producenta i w razie braku niezbędnych części nie czekając na fizyczne dotarcie sprzętu do serwisu otrzymać niezbędne części od producenta.
Comments (0)