- ECOHUMAN
- News
- 0 likes
- 916 views
- 0 comments
- Inmotion, V13, V13 Challenger, Ecohuman, Challengeer

W niedzielę 11.12.2022. Kuji Rolls opublikował nowy film o monocylku elektrycznym Inmotion V13 Challenger, na którym osiągnął prędkość maksymalną na poziomie 91,4km/h. Jednocześnie maksymalne przyśpieszanie też nie zawiodło i w przypadku Kuji Rolls stanowi:
0-50KPH (km/h) 2,82sek
0-70KPH (km/h) 5,05sek
Jak podaję Kuji Rolls jego wynik dla BeGoDe Master to 5,57sek.
I choć w przypadku prędkośći maksymalnej na poziomie 91,4km/h jest to obiektywny wynik a maksymalne przyśpieszanie jest subiektywnym wynikiem jednej osoby, choć i dość doświadczonej i znanej w społeczności. Zatem w połączeniu te dwa wyniki wskazują na to że mamy do czynienie z nowymi realiami w monocyklach elektrycznych. Uwzględniając to że Inmotion ma w ofercie V12 - najszybszy 16" monocykl elektryczny na pewno można już stwierdzić że era BeGoDe jako jedynych najwydajniejszych monocykli mineła. W tym nie tylko wydajność jest ważna bo bezpieczeństwo przy takich prędkościach jest priorytetem i tu Inmotion V13 jest przykładem do nasladowania dal innych producentów. Za bezpieczeństwo dba m.in.:
- silnik ma podwójny czujnik Halla (na wypadek awarii jednego systemu, kontrolę przejmie drugi) i stopień ochrony IPX6;
- najgrubsze na rynku przewody (8 AWG), aby zmniejszyć rezystancję i nagrzewanie się przewodów fazowych,
- Kontroler Raptor z 42 mosfetami i modułową konstrukcją koncepcyjną z wodoodpornością IPX5 może pozwolić na ciągły prąd 1000 amperów;
- Akumulator z wodoodpornośą IPX7 ma zintegrowaną konstrukcję rozpraszania ciepła z nowoczesnymi czujnikami temperatury, nadmiarowy mechanizm ładowania, system komunikacji trójkątnej (w przypadku awarii jednego kanału sterownik może nadal monitorować oba akumulatory).
Amortyzacja jest prosta w użytku i świetnie działa choć z uwagi na dużą wagęi rozmiar opony V13 nie jest najlepszym rozwiązaniem na off-road.
W V13 Challenger Inmotion kontynuuje rozwiązania ze światłami na przykładzie najlepszych świateł jak w V11.
Więcej o tym że Inmotion V13 Challenger to pierwszy na świecie, najbezpieczniejszy, najpotężniejszy i najbardziej innowacyjny 22" monocykl elektryczny z transformowaną amortyzacją w artykule
Comments (0)