Moje wrazenia od INMOTION V12HT
Na początku chciałbym zauważyć że V12HT zachowuję się zupełnie inaczej z tą terenową oponą (choć ja bym ją określił jako uniwersalna), czasem nawet nieprzewidywalnie i na początku ostrożność nie zaszkodzi. Fakty pomiarowe i odczuwalne, które mnie zainteresowały i którymi chciałbym się podzielić:
1. Bieżnik ma wysokość około 5mm i jest wyższy niż w V12HS;
2. Opona jest wyższa o około 5mm niż w V12HS i ciut szersza (o około 2 mm);
3. Jak widać na zdjęciu pedały są wyżej (pozycja pedałów ustawiona ta sama w obu kołach - czyli górna). Co oczywiście w V12HS i w V12HT można obniżyć o jedną lub dwie pozycję do dołu.
4. V12HT jest cięższy o około 1,5kg.
5. Nie widać tego na zdjęciach ale opona w V12HT jest twardsza i lekkie osoby mogą mieć dyskomfort z tego powodu.
6. Brak wypukłej środkowej części bieżnika w oponie (jest to powszechny problem szosowych opon CST stosowanych w V12HS, V11, BEGODE RS HS, NIKOLA PLUS i t.d.). Taki problem może spowodować wywrotkę z powodu trafienia tej wypukłej środkowej części bieżnika do międzykostkowej czy innej bruzdy (rówka) i przy próbie wybrnięcia z tej bruzdy (a nawet przy zwykłym zakręcie) może być problem z zapanowaniem nad kółkiem. Natomiast środkowa sześć w oponie V12HT ma swój kształt który przy odpowiedniej sytuacji może też spowodować wywrotkę. Jak będzie się zachowywać z czasem należy jeszcze sprawdzić.
7. Błotnik jest zdecydowanie większy i to jest duży plus, choć brak fiksacji podpórki w górnej pozycji jak w V12HS może być problemem (na razie trzyma się nawet w trakcie jazdy, ale czy nie poluzuję się z czasem).Jak pierwszy raz zobaczyłem tą oponę myślałem że będzie mniej skrętna. Bo terenowa, szersza, wyższa...Zatem w praktyce okazało się że jest tak samo skrętna jak w V12HS. Przynajmniej ja nie zauważyłem że jest gorsza pod tym względem.Natomiast zauważyłem że jest twardsza. Jednak motocyklowa opona z wyższym bieżnikiem jest przystosowana pod większe obciążenia (w tym też wagowe).V12HT jest stabilniejszy przy większych prędkościach i co bardzo ważne nie szumi na asfalcie (jak na przykład typowo terenowa w Shermanie). Dlatego uważam że jest bardziej uniwersalna. Zatem prędkość maksymalna w V12HT mniejsza o 10km/h i wynosi 60km/h.Silnik 38mm jest cięższy, mieści w szerszej wzmocnionej feldze i ma większą moc od samego startu i nawet inaczej brzmi - jest jakby cichszy.
Powoduje to zwiększenie wagi całego koła o około 1,5 kg, co ma też pozytywny efekt ponieważ mamy zwiększenie wagi na dole koła = obniżenie centrum ciężkości = lepsza stabilność i zmniejszenie wobblingu. Podsumowanie: nie wiem po co jest teraz V12HS jak jest dostępny V12HT. Chyba że komuś bardzo zależy na tych dodatkowych 10km/h maksymalnej prędkości.

Related products

Monocykl elektryczny Inmotion V12HT (używany) Monocykl elektryczny Inmotion V12HT (używany) 2
    Ostatnie sztuki w magazynie
    EUC Trade-in/up

    Monocykl elektryczny Inmotion V12HT (używany)

    Inmotion
    Monocykl elektryczny Inmotion V12HT (używany)
    10 199,00 zł
    Monocykl elektryczny Inmotion V12HT 2800W 1750Wh 100,8V 16x3" INMOTION V12 HT - to następny krok Inmotion po V12. Tym razem strzał w dziesiątkę dla fanów offroadu i znowu konkurencja może tylko marzyć o takich wynikach dla 16" koła.

    Comments (0)

    No comments at this moment

    New comment

    You are replying to a comment

    Produkt dodany do listy życzeń
    Product added to compare.

    Korzystanie ze strony ECOHUMAN.PL oznacza, że w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie pliki cookies będą zamieszczane w Państwa urządzeniu, co można zmienić w ustawieniach Państwa przeglądarki. Więcej informacji w zakładce Polityka Prywatności.